ضد مدرسه(طنز)

وبلاگ ضد مدرسه

ضد مدرسه(طنز)

وبلاگ ضد مدرسه

پیچوندن !

همه ی شما می دونین پیچوندن چیه و باهاش هم مواجه شدین . یا پیچوندنتون ! یا پیچوندیشون ! من می خوام یکی از راه های پیچوندن رو یادتون بدم که احتمالا تا به حال باهاش مواجه نشدین .

شما امروز امتحان هندسه دارین و نمره ی 7 گرفتین . بعد میاین خونه و ازتون می پرسن چند شدی ؟ می گین هفت ! بعد می گین :

«تازه من خوب شدم . 10 هم نداشتیم . چه برسه به بیست و.......»

فقط می خواستم با روشش آشناتون کنم . می دونم گرفتین چی به چیه . امیدوارم همیشه و در همه جا بپیچونین .

=========================

من نظر خیلی دوست دارم ! نظر یادتون نره .


نظرات 6 + ارسال نظر
بلاگفو پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ http://blogfo.ir

با سلام
باعث افتخار ماست که شما از کاربران بلاگ_فو شوید
سیستم جدید وبلاگدهی ( فوق العاده)
هنوز اول کار هستیم و بسیاری از دامنه ها و عناوین آزاد است
www.blogfo.ir







تبلیغ در بلاگ-فو تا 1000 نمایش برای افراد و موسسات زیر رایگان است
1 - نویسندگان ، شاعران ، مولفین جهت تبلیغ آثار خود
2 - ناشران کتاب
3 - مجلات
4 - موسسات فرهنگی ، علمی ، مذهبی و خیریه خصوصی
5 - همایشها ، کنفرانس ها ، سمینارها و فراخوان مقالات دانشگاهها ، حوزه های علمیه و دانشجوئی
بنرها و تصاویر تبلیغاتی خود را در اندازه (120 پیکسل عرض و 240 پیکسل طول) که یکی از اندازه های استاندارد بنرهای تبلیغاتی است برای ما ارسال تا نسبت به نمایش آنها اقدام شود

آگهی و تبلیغ رایگان
www.fogholadeh.ir
تماس با ما
fogholadeh@gmail.com

پوریا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید

صاعقه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.sutedel.persianblog.ir

سلام
مطمئنی این روش کار می کنی؟
تا حالا امتحان نکردم. تصور هم نمی کنم مفید باشه
ما یه معلمی داشتیم، که نه تنها خط همه ی دانش آموزا رو از هم تشخیص میداد، تازه می فهمید ما تکالیف رو دقیقا کی نوشتیم. یه دفه می خواستم امتحانش کنم، گفتم اگه راست میگی من به چند بار این مسئله ها رو نوشتم؟ گفت در سه مرحله. منم گفتم اشتباه گفتی. در دو مرحله نوشتم. گفت مطمئنم اشتب میکنی.
بعدنش یادم اومد که آره. بعضی جوابارو تو مرحله سوم تغییر دادم!

من معمولا از روش "دفترمو جا گذاشتم" استفاده می کنم.
چون شاگرد ممتازم هم کسی زیاد بهم گیر نمیده.

cranky boy شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://dirtyschool.mihanblog.com

سلام عزیز!
ضد مدرسه هستم خوشحال میشم بیای!
وبت عالیه!

ملیکا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

اگه بفهمن دوتا از خانواده ی گرامی خواهیم خورد ٤تا از دیوار ودر اخر ٨ تا هم از معلم

یه بنده خدا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ب.ظ

بابا اینو که خودمم بلدم.اینا ببیننم گوش نمی دن می گن خودتو با آن ها مقایسه نکن تو باید نمرت خوب یه شه به آن ها چه کار داری ولی وقتی نمرشون بالاتر از من می شه خود مامانم من را کلی با آن ها مقایسه می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد