ضد مدرسه(طنز)

وبلاگ ضد مدرسه

ضد مدرسه(طنز)

وبلاگ ضد مدرسه

۳ روز تعطیلی و ........

امروز دیگه تا دوشنبه تعطیلیم . من که شخصا فقط 4 خط مشق دارم . شما رو نمی دونم . شما می تونین تو این چند روز کارای زیادی رو برای پر کردن اوقات فراغت انجام بدین .

1 - برید میدون راه آهن و از سر خیابون ولیعصر تا تجریش متر کنین .

2 - برید برج میلاد پله هاشو بشمرید .

3 - بخورین .

4 - بخوابین .

چطوره ؟ خوبه ؟ البته این وسط مسط ها یکم مشق مشق بنویسین و ننوشتین هم فدا سرتون . اشکالی نداره .

چه حالی می ده دوشنبه هم بخاطر برف تعطیل شه . اصلا هفته ی بعد تعطیل بشه .

=======================

من نظر خیلی دوست دارم . لطفا نظر بدین . یادتون نره .

نظرات 3 + ارسال نظر
سامی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

من روش 3و4 رو انجام میدم با بقیش حال نمیکنم!!!

آرمین یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.armin11.blogfa.com

مگه کلاس چهارمی

ارزو شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

4444444444444444444از همش اسون تره حتی از خوردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد